[smartslider3 slider="19"]

Splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: Pogoji) določajo pogoje nakupa in prodaje blaga in storitev v spletni trgovini Inštitut Skaza. (v nadaljevanju: Spletna trgovina).

  • Identiteta: INŠTITUT SKAZA

  • Zakoniti zastopnik: Igor Skaza, , Tanja Skaza, direktor

  • Poslovni naslov: Selo 22, Velenje, 3320 Velenje, Slovenija, EU

  • Matična št.: 8469938000

  • Davčna št.: si 42509211

  • DDV zavezanec: Da (SI42509211)

  • IBAN: SI56 0284 3026 3098 130  NLB d.d.

  • SWIFT: LJBASI2X

  • Ustanovljeno: 6. 2019

  • Registracijski organ: Okrožno sodišče v Celju, Slovenija

  • E-mail: [email protected]

  • Spletna stran: tanjaskaza.si

  • Facebook: https://www.facebook.com/tanja.skaza/

  1. VARSTVO POTROŠNIKOV
    Spletna trgovina deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), hkrati pa nas obvezujeta najmanj še Obligacijski zakonik (OZ) in Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT). Za primere, ko v Pogojih pogoji niso specificirani, avtomatsko obveljajo zakonska določila.

  1. CENE
    Cene v Spletni trgovini so označene v evrih (EUR) in veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene vključujejo DDV. Cene izdelkov ne vključujejo stroškov poštnine oz. obdelave naročila. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca. Akcije in popusti so definirani na spletu in veljajo za označene izdelke ali storitve za določeno obdobje. Akcije in popusti se izključujejo in se ne seštevajo.

  2. NAČIN PLAČILA
    V Spletni trgovini omogočamo 2 vrsti plačil:

  1. a) PayPal
    Plačilo izvedete z aktivnim PayPal uporabniškim računom ali pa le z vnosom podatkov o svoji kreditni kartici na PayPal spletni strani, kamor vas preusmeri naš sistem. PayPal vam namreč omogoča uporabo storitve tudi v primeru, da pri njih nimate uporabniškega računa.

  1. b) Braintree (plačilne kartice)
    Plačilo izvedete z vnosom podatkov o svoji plačilni kartici. Podprte so vse popularne plačilne kartice.

  1. POŠTNINA
    Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije, kot tudi v tujino. Stroški dostave so odvisni od teže naročila in so navedeni med samim postopkom nakupa. Spodaj so navedene cene samo za različne teže paketov.

  1. a) SLOVENIJA
    Cenovni razredi:

  • 1 knjiga: 3,30 €

  • 2 knjigi: 3,30 €

  • 3 knjige in več: brezplačno

  1. NAROČANJE
    Naročanje izdelkov poteka preko spletne strani www.tanjaskaza.si  24 ur na dan, 365 dni na leto.
    Vsa naročila morajo nujno vsebovati ime in priimek naslovnika, naslovkontaktno številko in e-mail. Prav tako mora naročilo vsebovati količino izbranih izdelkov.Po oddaji vsakega naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni vsi podatki o nakupu, ki ga je kupec opravil. Sprejeta naročila se obravnavajo kot nepreklicna.

  1. DOSTAVA
    Spletna trgovina omogoča prodajo in dostavo na ozemlju Republike Slovenije. Izdelke na zalogi pošiljamo VSAK DELOVNI DAN (izjeme: bolniška odsotnost oz. nepredvidljivi dogodki). Dostavo za Spletno trgovino opravlja podjetje Pošta Slovenija d.o.o., vendar si pridržujemo pravico do izbire druge dostavne službe, če bodo s tem naročila izpolnjena bolj učinkovito.Artikel je možno prevzeti tudi osebno na dogodku spremembe vredna v Velenju, 15. oktobra 2019.Plačnik dostave in vračila je kupec. Cenik dostave je naveden med samim naročilom artikla in v poglavju Poštnina. Vse pošiljke bodo poslane priporočeno in jim bo možno slediti s kodo, ki jo boste prejeli skupaj s potrditvijo o poslani pošiljki.

  1. ROK DOBAVE
    Rok dobave za izdelke na zalogi je običajno 2-5 dni od oddaje naročila. V kolikor bo rok dobave izjemoma daljši, vas bomo o tem obvestili v naslednjih 48-ih urah. Za izdelke, ki niso na zalogi, je dobavni rok daljši, in sicer do 14 dni.

  1. VRAČILO BLAGA IN REKLAMACIJE
    Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14dneh od prevzema blaga spletni trgovini sporoči, da odstopa od naročila oz. pogodbe, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Odstop od naročila/pogodbe mora biti poslan pisno na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na [email protected]  Neposredni strošek vračila blaga predstavlja edini strošek kupca v zvezi z odstopom od pogodbe.V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen, če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in , če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Podjetje lahko zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago. Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dni po obvestilu , razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno ugotovitev narave, lastnosti ali delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe.Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo tukaj.

  1. ZAVRNITEV NAROČILA
    Spletna trgovina si pridržuje pravico, da lahko zavrne naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji in podatki, s katerimi razpolaga, ne more izvesti. Prav tako lahko zavrne naročilo v primeru dokazane tehnične napake na strani, ki vodijo do prikaza napačnih podatkov na strani. V primeru, da je kupec že nakazal vso kupnino po predračunu, mu le to vključno s stroški dostave, nakažemo naslednji dan.

  1. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
    Kupec z vnosom podatkov na spletno mesto oz. z oddajo naročila dovoljuje obdelavo osebnih podatkov. Spletna trgovina uporablja in hrani pridobljene podatke v skladu z veljavno zakonodajo.Osebni podatki se zbirajo izključno za namene obdelave naročila in za interne potrebe Spletne trgovine, za potrebe izvršitve plačila naročila, statistične namene, pošiljanje ponudb, segmentacijo kupcev, obdelavo nakupnega obnašanja, pošiljanje reklamnega gradiva in ponudb ipd.Spletna trgovina se zavezuje k varovanju vseh osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi kupec sam, s tem ko poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla.

  2. PRITOŽBE
    Pritožbo lahko pisno podate na poslovni naslov, določen v poglavju Osnovni podatki ali po elektronski pošti na [email protected]. Na vaše pritožbe bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, najkasneje v roku 30 dni po prejemu le-te.Morebitne spore si bomo prizadevali reševati sporazumno. V primeru, da dogovor ne bo možen, je za reševanje pristojno sodišče v Velenju. Pravo, ki se uporabi, je veljavno pravo Republike Slovenije.

  3. PRAVNO OBVESTILO
    Spletna trgovina ter vsi podatki na njej, kot so besedila, slike artiklov, grafični in video elementi so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.Spletna trgovina si pridržuje pravico do sprememb Pogojev kadarkoli oz. brez predhodnega obvestila.

  4. STVARNA NAPAKA
    Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natačneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izorčena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

  5. PRAVILA NAGRADNIH IGER
    Za podrobne informacije o pravilih nagradne igre vas vabimo, da si preberete priloženi PDF dokument s splošnimi pogoji udeležbe.
  6. IZVENSODNO REŠEVANJE SPOROV
    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Podjetje Plastika Skaza na svoji spletni strani sporoča potrošnikom in objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Zadnja sprememba: 10. 9. 2019

Prijavite se na prejemanje naših novičk.

Obveščamo vas o novostih, aktivnostih Inštituta, rezultatih naših strank, modrujemo in raziskujemo... ❤️

*S prijavo na novice se strinjate s politiko zasebnosti.

[email protected]

Inštitut Skaza © 2024 Vse pravice pridržane.

Made with ⚝ by Starfiniti d.o.o.

Vsebina (2. letnik):

Srečanje 1 | 16. januar 2025 / 12:00 - 17:00 | Kavarna Sputnik - Tržaška cesta 128, Ljubljana 

Ceremonialni obred s kakavom, da se ponovno povežemo in odpremo z sprejemanje novega znanja, priložnosti, uvidov ipd. 

Namen: Ponovno povezovanje s seboj, gradnja zaupanja vase, ter krepitev vere v lastne sposobnosti in sanje. Verjamem, da je ključ do uspeha v tem, da si zaupamo, verjamemo vase in sledimo svojim sanjam. To srečanje bo zasnovano tako, da si boste zastavile pomembna vprašanja in s tem odprle srce za nova spoznanja.

Srečanje 2 | 6. februar 2025 / 12:00 - 17:00| Kavarna Sputnik - Tržaška cesta 128, Ljubljana
Postavitev lastne vrednosti za doseganje vaših zastavljenih ciljev

Namen: Naučiti se, kako prepoznati in postaviti lastno vrednost ter razumeti, kako to vpliva na poslovni uspeh. Vsaka izmed vas si zasluži, da ceni svoje delo in čas ter zna postaviti ceno, ki odraža vašo pravo vrednost. Skupaj bomo raziskale, kako vas skozi delo, lahko stranke opolnomočijo ali  nasprotno, zmanjšajo vašo lastno vrednost.

Srečanje 3 | 6. marec 2025 / 12:00 - 17:00 | Kavarna Sputnik - Tržaška cesta 128, Ljubljana
Kako s karizmatičnim nastopom vplivati na sodelavce, poslovne partnerje in na okolico?

Namen: Pomembno je, da ste samozavestne in prepoznavne v vsakem delu, ki ga opravljate. Ne gre za to, da postanete zvezde ali javno nastopate na odru, temveč za to, da znate izraziti svojo vrednost in postaviti meje, tako v poslovnem svetu kot tudi v odnosih s strankami. Tudi če ne želite javno nastopati, je pomembno, da znate samozavestno komunicirati s stranko, saj je to prav tako oblika nastopa. Na tej delavnici vas bo vodila moja zunanja sodelavka, ki vam bo pomagala okrepiti samozavest in spretnosti nastopanja v vsakdanjih situacijah.

Srečanje 4| 27. marec 2025 / 12:00 - 17:00 | Kavarna Sputnik - Tržaška cesta 128, Ljubljana
Ritual za srečno in uspešno življenje

Namen: Sreča in uspeh ne prideta sama od sebe, temveč sta rezultat samodiscipline in vztrajnosti. Ko ponotranjimo te vrednote, ustvarimo notranjo stabilnost, ki nam omogoča osebno zadovoljstvo in poslovni uspeh. Na tej delavnici bomo raziskovale, kako disciplina v vsakdanjem življenju postane gonilo uspeha, tako osebno kot v poslu. Naučile se boste, kako si postaviti rutino in navade, ki bodo podpirale vaš dolgoročni uspeh.

Srečanje 5. in 6. | 17. in 18. april 2025 / 17:00 - 15:00 | Lokacija: Rimske terme - Toplice 10, 3272 Rimske Toplice
Postavitev družine - očeta

Namen: Oče v našem življenju simbolizira stabilnost, varnost in pogum za sprejemanje življenjskih in poslovnih izzivov. Ta delavnica je namenjena prepoznavanju vzorcev, ki izvirajo iz odnosa z očetom, ter ugotavljanju, kako ti vzorci vplivajo na našo samozavest, sposobnost sprejemanja priložnosti in občutek lastne vrednosti. Spoznale bomo, kako te blokade presegati in se odpreti novim priložnostim, tako v osebnem kot poslovnem življenju.

Srečanje 7 | 8. maj 2025 / 12:00 - 17:00 | Kavarna Sputnik - Tržaška cesta 128, Ljubljana
Postavitev vrednot, poslanstva, vizije in strategije za prihodnost

Namen: Vrednote, poslanstvo in vizija so ključni stebri, ki določajo smer vašega osebnega in poslovnega življenja. Na tej delavnici boste oblikovale te temelje ter začele pripravljati svojo strategijo za prihodnost. Razumele boste, da je strategija nekaj, kar v poslu načrtujemo vsako leto, medtem ko so vrednote, poslanstvo in vizija postavljeni za daljše obdobje – vsaj za 5 let.

Srečanje 8 | 5. junij 2025 / 12:00 - 17:00| Kavarna Sputnik - Tržaška cesta 128, Ljubljana
Pregled strategij in dodatna vprašanja

Namen: Na tem srečanju bomo pregledale strategije, ki ste jih oblikovale na prejšnji delavnici, in preverile, kako uspešno jih vpeljujete v svoje življenje in poslovanje. Pomembno je, da ne le oblikujete strategije, temveč da jih tudi resnično živite. To srečanje bo priložnost, da preidemo skozi vaše načrte, pojasnimo morebitna vprašanja in okrepimo vašo odločnost, da sledite svoji viziji.

Srečanje 9 | Online srečanje na aplikaciji Teams (povezavo prejmete naknadno)* | 26. junij 2025 / 20:00 - 21:00
Preverjanje integracije znanja v življenje

Namen: Srečanje na Teamsih bo priložnost, da preverimo, kako dobro ambasadorke integrirate pridobljeno znanje iz prejšnjih delavnic v svoje življenje in poslovanje. To srečanje je zasnovano kot vmesni pregled pred nadaljevanjem delavnic, da zagotovimo, da so orodja, vrednote in strategije, ki ste jih pridobile, resnično vpeljane v vaše vsakodnevne odločitve in poslovne prakse.

Srečanje 10 (OPCIJSKO) | julij 2025 | 3-dnevni obred s sveto medicino Ayahuasca | Lokacija: Koštabona 

Namen: Ta globoko transformacijski obred je namenjen tistim, ki želijo preseči stare vzorce, pozdraviti rane preteklosti in se na novo povezati s seboj in svojim poslanstvom. Pod vodstvom izkušenih šamanov boste v treh dneh s pomočjo svete medicine Ayahuasca odprli vrata v globoko notranje zdravljenje, kar vam bo omogočilo uvid v lastno moč, ljubezen in smisel življenja.

Srečanje 11 | Online srečanje na aplikaciji Teams (povezavo prejmete naknadno, predvidoma teden dni po obredu) * 
Integracija obreda v življenje

Namen: Delite svoje izkušnje, kako vam je obred pomagal, da ste danes boljše osebe, verjamete vase, se imate rade in čutite svojo lastno vrednost.

Srečanje 12 in 13 | 4. in 5. september / 17:00 - 15:00 | Lokacija: obala (po dogovoru / termin se morebiti spremeni glede na število mest in zasedenost lokacije)* 
Avtentičnost, komunikacija in stabilnost v poslu

Namen: Vsaka voditeljica mora znati pravilno komunicirati, razumeti sebe kot vodjo in biti stabilna v svojem poslu. To srečanje bo ambasadorkam pomagalo zgraditi popolno zaupanje vase, tako na osebnem kot poslovnem področju, in jih pripravilo, da samozavestno komunicirajo svojo resnico

*Pridržujemo si pravico do sprememb terminov, lokacij ali ur. Udeleženke boste o tem pravočasno obveščene.

PRAVKAR DODANO

Ne zamudite novosti!

Odkrijte najnovejše izdelke, ki bodo napolnili vaš dom in srce s pozitivno energijo 🤍

LJUBEZEN – Moje srce je vir moje moči. V svoje življenje privabljam srčne ljudi, ki želijo delovati v dobro vseh.

ISKRENOST – Vedno govorim iskreno in odprto. S tem, ko spoštujem sebe, spoštujem tudi druge. Vem, da so vse priložnosti moj dokaz, da zmorem in se vse da.

SREČA – Vsak je svoje sreče kovač. Samo odločiti se moramo. Svet je lahko lep, če ga tako vidimo.

PRISTNOST – Ne bodi kopija drugih, bodi svoj unikat. Deluj z resnico, s srcem in zmeraj pozitivno naravnan.

USPEH – Vem, zakaj sem tukaj. Vem, kaj je moja lastna vrednost. Vem, kako služiti ljudem.