Kako zaposleni osebnostno in poslovno raste, s Tanjo Skaza in gostom Nikom Medvedom

Kako zaposleni osebnostno in poslovno raste, s Tanjo Skaza in gostom Nikom Medvedom

Kako zaposleni osebnostno in poslovno raste, s Tanjo Skaza in gostom Nikom Medvedom 2560 1921 savina

Tudi v prvi službi lahko ciljno usmerjen, pogumen, odgovoren in ustvarjalen.

»Vsa podjetja, ki imajo zelo dobro postavljene temelje – vrednote, poslanstvo in vizijo, so trikrat bolj uspešna kot ostala podjetja. Najbolj pomembni so dobro postavljeni temelji.«

Raziskave kažejo, da imajo podjetja z navdihujočo vizijo, v kateri se vidijo tudi zaposleni, z jasnim poslanstvom, ki vas diferencira od drugih podjetij in z organizacijskimi vrednotami, ki jih v resnici živite, vsaj 2 krat večjo zavzetost zaposlenih in višjo donosnost.

Vsak od nas je lahko najboljša verzija sebe, če spremeni svoja prepričanja. Odločite se. https://tanjaskaza.si/delavnice-za-druzinska-podjetja/

Zato začnem pri tem, kjer imam dokaze in rezultate iz našega podjetja ter nekaj drugih, ki sem jim pomagala na tej poti.

V 22. letih vodenja zaposlenih, rasti prihodkov in preoblikovanja podjetja sem spoznala, da je včasih bolje začeti na začetku in s tem;

  • Oblikovati vizijo podjetja in ji slediti,
  • Lažje dosegati pripadnost in zaupanje zaposlenih,
  • Opredeliti cilje podjetja za leto, tri, pet,
  • Lažje usmerjati delovanje celotne organizacije,
  • Izboljšati organizacijsko klimo,
  • Olajšati sprejemanje nalog in odgovornosti zaposlenih,
  • Izbirati prave sodelavce, dobavitelje, stranke…,
  • Sprejemati odločitve,
  • Se razlikovati od konkurence.

Da znamo pravilno voditi sebe in zaposlene, pa je pomembno, da zgradimo dobro organizacijsko kulturo in razdelimo odgovornosti.

Pravi voditelj se zaveda, da potrebuje prave ljudi okoli sebe in orodja, da je lahko uspešen.

Dovolite si spoznati sebe in vse kar potrebujete je, da vas nekdo  usmeri in vas  spomni, da znate in zmorete.

Prepričana sem, da boste v roku 9. mesecev pridobili;

  • Višjo zavzetost in zadovoljstvo zaposlenih.
  • Izboljšali prepoznavnost in ugled podjetja.
  • Jasno vedeli, kdo so vaše ključne stranke.
  • Povečali učinkovitost vašega dela.

Z veseljem odgovorim na vaše vprašanje.