7 NAPAK, KI SEM JIH NAREDILA KOT VODJA

7 NAPAK, KI SEM JIH NAREDILA KOT VODJA

7 NAPAK, KI SEM JIH NAREDILA KOT VODJA 150 150 ideja21

Dragi prijatelji,

Z veseljem delim z vami nasvete, ki so meni pomagali, da sem postala boljša oseba; vodja.
Vsi imamo izzive, ampak pomembno se je soočiti z njimi in delati na sebi.
Največ kar lahko naredimo za druge je, da delamo na sebi, vedno damo vse od sebe in govorimo odkrito ter iskreno.

7 NAPAK, KI SEM JIH NAREDILA KOT VODJA

1. Najbolj pomembni za srečno in uspešno delo so vaši sodelavci. Oni, so vaša druga družina. Sama sem včasih bolj občudovala kolege iz drugih podjetij, kot svoje sodelavce. Ko sem to spremenila, so tudi zaposleni spremenili odnos do mene.
2. Povejte iskreno in direktno samo sodelavcu, če niste zadovoljni z njenim/njegovim delom , predlagajte mu izboljšave in spremljajte njegov napredek.
Ne obremenjujte drugih s tem. Če se v 3 mesecih ne spremeni, vedite, da učenec še ni pripravljen na učitelja in mu dovolite, da najde svojo srečo v drugem podjetju.
3. Osredotočite se na cilje in ne na plane. Ni pomembno po kateri poti bodo prišli do cilja. Poti je lahko več. Če sodelavci verjamejo v cilj, jim zaupajte, vendar bodite konsistentni pri vprašanjih do cilja.
4. Naj vaša dejanja govorijo o vaši uspešnosti, zgledi vlečejo. Ne vaša pozicija delovnega mesta. Lahko je dobiti naziv, ampak z dejanji in z zgledi, dokažemo, da smo tega vredni.
5. Za božjo voljo, odločite se, sprejmite odločitev. Verjemite, slej kot prej, jo enkrat boste. Bodite preudarni, upoštevajte intuicijo in tudi, če se zmotite, je že za nekaj prav.
6. Zaupajte si in vedno iščite rešitve, tudi , ko bodo izzivi, se spomnite, da so to odlična priložnost za osebno in poslovno rast.
7. Zaposleni naj napredujejo z rezultati in z zgledom. Preden jih postavimo na drugo delovno mesto, jim dajmo orodja, do pridobijo kompetence.

Želim vam uspešen dan
Tanja

Tanja z veseljem odgovori na tvoje vprašanje