1. Vaše delo oziroma poslanstvo naj izraža nekaj dobrega za ljudi in okolje. V nasprotnem primeru poiščite nove priložnosti za vaše dejavnosti.
Poslanstvo in vrednote so temelj vsake dobre organizacije, prav tako tudi nas samih. Sedaj je čas namenjen temu, da preverite in se vprašate; ZAKAJ DELAMO TO KAR DELAMO. Opredeljuje vaš namen in vašo odgovornost do ljudi ali do živali ali do rastlin… in vsekakor do okolja.
Katere branže so sedaj dobičkonostne in zakaj delajo? Tiste, katere pomagajo nam in tudi skrbijo za okolje.
Kako boste vedeli, če ste vi med njimi. Najdite vsaj 5 odgovorov, zakaj je vaša storitev ali produkt dober za ljudi… in okolje. Če ne, imate sedaj idealen način poiskati priložnosti za novo dejavnost.
2. Zdaj je čas za analize opravljenega dela vseh oddelkov. Razmislite, kaj je bilo učinkovito in kaj je bilo nepotrebno
Analiza je temelj za dobro in kvalitetno pot naprej in odstranjevanja preveč informacij. Na podlagi preteklih analiz , sprejemamo kazalnike za naprej in objektivno gledamo na uspešnost opravljenega dela.
Do zaposlenih lažje pristopamo z dejstvi, kot z domnevami ter zaradi tega nas bolj spoštujejo. Sedaj je čas, da vsak analizira svojo uspešnost in si določi kazalnike, ki jih bo izpolnjeval.
3. Zdaj je odličen čas za spoznavanje sodelavcev in ugotavljanje prave dodane vrednosti.
Vzemite si en dan in zapisujte vse kar ste v tem dnevu naredili. Prav vse. Zelo hitro boste lahko naredili analizo in ugotovili, kateri so kradljivci časa, ki vam ne prinašajo dodane vrednosti, ampak samo delo. Tako boste ugotovili, koliko realno potrebujete časa za opravek svojega dela in to informacijo posredujete vodji.
4. Izkoristite ta čas za opravljanje letnih razgovorov.
Sedaj zaposleni od nas potrebujejo zaupanje, stabilnost, sočutnost in upanje. Sploh v tem času potrebujejo nekoga, ki je razumen in jim daje upanje, da se trudimo za ohranitev vseh delovnih mest.
Letni razgovor je čas, namenjen samo vodji in zaposlenemu. S tem povečujemo zaupanje zaposlenega, da je zelo pomemben del organizacije. Posledično pa opravimo kvaliteten dialog in ugotovimo, kje je izkazuje dodana vrednost in kje so še priložnosti za rast.
5. Zdaj je priložnost za pregled strategij ter kupcev, dobaviteljev in drugih partnerjev podjetja.
Čas za ljudi, strategije in vizije je sedaj najbolj pomemben. Vodje imamo 3 pomembne odgovornosti v podjetju; vodenje ljudi, strateško razmišljanje in biti strokovnjak na svojem področju.
Za zaposlene bo sedaj še toliko bolj pomembno, da dobijo jasne usmeritve, strukturo in da skrbimo za doslednost.
S pravimi usmeritvami bodo zaposleni prišli do odličnih odgovorov, ali v podjetju delate s pravimi kupci, imate prave dobavitelje in kako bi lahko skupaj izboljšali sodelovanje.
Obveščamo vas o novostih, aktivnostih Inštituta, rezultatih naših strank, modrujemo in raziskujemo... ❤️
*S prijavo na novice se strinjate s politiko zasebnosti.
Made with ⚝ by Starfiniti d.o.o.